Schoolgids

De schoolgids is een uitgebreid document met veel informatie die voor u als ouder/verzorger nuttig of belangrijk kan zijn. In dit document vindt u onder andere informatie over onze manier van lesgeven, de lestijden, regelingen omtrent verlof en nog veel meer.

Daarnaast kunt u op deze pagina ons schoolondersteuningsprofiel vinden. Iedere school heeft een ondersteuningsprofiel. Daarin staat welke ondersteuning er op de school mogelijk is. Dit kan per school verschillend zijn.

• Ondersteuning door de school zelf: wat valt er onder de basisondersteuning.
  • Ondersteuning met hulp van het samenwerkingsverband: welke extra mogelijkheden zijn er voor begeleiding op de school. Bijvoorbeeld in de vorm van arrangementen.

U kunt onze schoolgids en ons schoolondersteuningsprofiel hieronder downloaden. Als u behoefte heeft aan een papieren exemplaar, dan kunt u deze ook bij ons op school ophalen.